Un lloc on trobar temptacions culinàries, receptes senzilles, meves i dels meus amics que me les han enviat, trobades arreu, catalanes, del món, inventades i familiars. A tots un bon profit!
▼
divendres, 30 de gener del 2009
Pa amb vi i sucre
El berenar que més m'agradava quan era petita. Ens el donàven cada divendres a escola, cosa ara impensable...
Ingredients: - llesques de pa - vi negre - sucre
Xopar les llesques en el vi negre, posar sobre un plat i empolsar amb sucre al damunt.
Sara Maria, saps que no ho he provat mai?? Això sí, el meu pare sempre ens ho diu que és deliciós i ell també en menjava sovint de petit. Una abraçada!
Jo he menjat algunes vegades aquest berenar i, tanmateix, no m'he tornat cap alcohòlic. No sé ara què dirien a una mare que donara aquest berenar a un fill. A mi m'agradava eixe gustet entre àcid i dolcenc. MMMMM!!!!
La meva mare me'n donava de petita. Com que sempre he tingut problemes respiratoris, quan tenira molta tos em donava un gotet petit de moscatell. Avui en dia li dones pa amb vi i sucre o moscatell a una criatura... Poder et denuncian i tot.
Jo encara en menjo un dia a la setmana: els divendres! Si alguna vegada he preguntat als meus fills si en volien, em responen "Que ens vols emborratxar?" Ai, els fills d'avui en dia!!!!
Un dels dolços de la infància del meu pare i que ara vol fer-li tastar a la meva filla en quan aquesta tingui edat. Abans ho hauré de tastar jo, que mai ho he fet !!!
Sara Maria, saps que no ho he provat mai?? Això sí, el meu pare sempre ens ho diu que és deliciós i ell també en menjava sovint de petit. Una abraçada!
ResponEliminaRecords de infant de fet de grantambe he menjat a la fira de la verema sempre en donen.
ResponEliminaque boooo!! i jo a regim!
ResponEliminaJo també m'he criat amb aquest berenar, un dia pa amb oli i sucre, un dia pa amb xocolata, un dia pa amb vi sucre!!! genial.
ResponEliminaJo he menjat algunes vegades aquest berenar i, tanmateix, no m'he tornat cap alcohòlic. No sé ara què dirien a una mare que donara aquest berenar a un fill. A mi m'agradava eixe gustet entre àcid i dolcenc. MMMMM!!!!
ResponEliminaLa meva mare me'n donava de petita. Com que sempre he tingut problemes respiratoris, quan tenira molta tos em donava un gotet petit de moscatell. Avui en dia li dones pa amb vi i sucre o moscatell a una criatura... Poder et denuncian i tot.
ResponEliminaJo encara en menjo un dia a la setmana: els divendres!
ResponEliminaSi alguna vegada he preguntat als meus fills si en volien, em responen "Que ens vols emborratxar?"
Ai, els fills d'avui en dia!!!!
Un dels dolços de la infància del meu pare i que ara vol fer-li tastar a la meva filla en quan aquesta tingui edat. Abans ho hauré de tastar jo, que mai ho he fet !!!
ResponEliminaquins temps!! nosaltres pa amb xocolata, i punt!!
ResponEliminaAins.... Quins records!!...a mi em feia este berenar la meua iaia...Esta molt bo!!... Una abraçada!!
ResponElimina