La revista Cuina s'ha guanyat un lloc a les llibreries dels amants de la bona cuina, i no sols la revista. La seva web a esdevingut un lloc de trobada, consulta i informació indispensable.
Però que no serien sense els seus lectors? Doncs els ho volen agrair organitzant una trobada a Manlleu, el Dia Cuina 2012.
Amb els blocaires gastronòmics sempre hi ha hagut una bona relació, i no sols per què alguns dels blocaires escriuen el seu bloc al seu web. I també això es celebrarà aquell dia en un concurs de cuina amb cervesa per a blocaires gastronòmics, aquí teniu la informació.
Jo hi participo amb aquesta recepta. He escollit la cervesa Damm Saaz per què volia que es notés el gust dolç de les pastanagues, la Saaz és prou suau per aconseguir donar-li gust sense treure-li.
Ingredients:
- un manat de pastanagues, unes set
- sis grans d'all
- 100 ml d'oli d'oliva verge
- sal negre de Hawaii
- romaní
- una cervesa Damm Saaz
Encendre el forn a 200ºC.
Triturar els anys en l'oli amb la batedora elèctrica. Reservar.
Pelar les pastanagues, procurar que quedin totes de la mateixa mida, jo en vaig tallar algunes per la meitat.
En un bol posar les pastanagues, l'oli amb l'all triturat, el romaní i una mica de sal negra.
Barrejar ben barrejat per tal que quedin ben amorosides les pastanagues.
En una safata per anar al forn posar les pastanagues una al costat de l'altre. Posar-ho al forn durant uns 30 minuts, segons la mida de les pastanagues, hi han d'estar fins que estiguin tendres.
Passats aquests minuts banyar-les amb la cervesa, no cal que estiguin cobertes, jo no li vaig tirar sensera.
Deixar al forn durant uns 10-15 minuts més.
Al servir empolsegar amb una mica de sal negra.
Bon profit!!
Què matinera, nosaltres encara l'hem de preparar però ja l'hem pensat.
ResponEliminaMolt bona la teva proposta.
Fins aviat!
Proposta original, Sara Maria! M'agraden moltíssim les pastanagues. Provaré de fer la teva recepta cervesera. Petons
ResponEliminaTrobe que és una recepta molt original. La provaré, segur. Les pastanagues m'agraden molt.
ResponEliminaBona recepta per a una bona proposta!!!
ResponEliminaQue hi hagi sort!
PTNTS
Dolça
Una bona recepta per a un bona iniciativa!
ResponEliminaha de ser una guarnició fantàstica per una pila de plats.
Petonets
Encara no havia vist la teva participació... interesant proposta especialment per els ingredients, la sal, la cervessa i la pastanaga... sana i sabrosa, es una bona pensada.
ResponElimina