*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 1 d’abril del 2021

Gambes saltejades amb pernil i all

Avui, gairebé sense introducció, senzillament tenia els ingredients a la nevera, i en obrir-la vaig pensar que em venia de gust.

Ingredients:
- gambes pelades
- 2 o 3 grills d'all
- daus petits de pernil ibèric
- julivert
- oli d'oliva verge
- sal
 
Els daus de pernil els vaig fer ben petits (com podeu veure a la fotografia).
Els grills d'alls també picats petits. El julivert picat.
Posar en una paella una mica d'oli d'oliva i els daus de pernil, donar-hi voltes i afegir els alls.
Abans no es comencin a coure (que no es cremin), afegir les gambes, donar unes voltes i quan gairebé estiguin al nostre gust (a mi no m'agraden massa cuites), afegir el julivert i la sal (al gust). Donar unes voltes i servir.

Segueixen aquest bloc