*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 11 de febrer del 2009

Pollastre farcit de marisc

Ingredients:
- dos pits de pollastre
- 50 gr. de musclos
- 50 gr. de surimi
- 100 gr. de gambes
- tres cullerades soperes de salsa romesco
- 100 ml. de crema de llet
- safrà, sal i pebre


Tallar els pits de pollastre tal com ens va ensenyar el David Lienas (crònica del curs aquí) tot convertint-los en una espècie de bossa. Podeu veure la crònica aquí.

Els musclos i les gambes eren congelats, els vaig descongelar al vapor amb l’estri de Lékué per cuinar al vapor (ho vaig fer al microones).

Picar ben fins els musclos, les gambes i el surimi , barrejar-ho tot en un bol.

Torrar una mica els filaments de safrà, i quan comencin a desprendre olor afegir-los a la barreja.
Salpebrar.
Opcionalment s’hi podria afegir un ou dur.

Omplir amb la barreja les bosses de pit de pollastre, tapar-les i lligar-les. Salpebrar.
Posar-les sobre un paper per anar al forn o catifa de silicona al forn, 180ºC durant uns deu minuts.

Mentre es barreja la salsa romesco amb la nata líquida, al gust, segons ens agradi amb més o menys nata. Aquesta salsa la vaig trobar aquí, al web de l’Starbase.

Posar la salsa al fons d’un plat. Tallar els pits de pollastre en rodanxes i posar-los sobre la salsa.

4 comentaris:

Striper ha dit...

Quina gana m'ha fet venir , aquesta recepta me la guardo. Petons i bon dia.

Maria ha dit...

Sara, t'has lluit amb aquest plat. El que ens va ensenyar en David serveix per qualsevol farcit que fem, veritat?

Glòria ha dit...

Un farcit ben atractiu per a aquest mar i muntanya!

Cuinagenerosa ha dit...

veig que aprofites bé les classes! ara, que prefereixo aquest farcit de marisc teu que el típic de fruita seca, què vols que et digui. i la salsa ha d'anar-hi molt bé i és fàcil; un plat molt aconseguit!

Segueixen aquest bloc