*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dissabte, 8 de juny del 2013

Salsitxes al vi de la Maria

La Maria és una amiga del facebook, ambdues juguem a alguns dels jocs que hi ha i per això ens varem fer amigues. Tinc una recepta pendent que em va passar ella, unes migues tal com les fan a casa seva (és de Almeria) però de moment us poso aquesta que també és ben bona. També forma part d’un grup de cuina fàcil al facebook al qual m’he unit fa poc.
Ingredients:
- salsitxes crues
- alls partits per la meitat
- ceba en juliana
- 2 o 3 fulles de llorer
- una cullerada petita de grans de pebre negra (sense moldre)
- un got gran de vi blanc o negre
- un got gran d’aigua
Sofregir una mica les salsitxes, afegir la ceba i es mareja una mica. Seguidament els alls, el llorer i el pebre, es torna a marejar un par de minuts.
S’afegeix el vi, l’aigua i es deixa coure fins que redueixi.

Molt bones acompanyades de puré de patates, o fins i tot de col-i-flor bullida, tot aprofitant la salsa de coure les salsitxes per amanir-ho.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Qui es aquesta Maria, paisana meva ?, hehe. D'altra banda, aquesta recepta m'ha agradat molt, la meva mare les fa d'una manera semblant. Petons!!

Anònim ha dit...

Hello. And Bye.

Segueixen aquest bloc