*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 22 de febrer del 2010

Llom de porc agredolç

La temptació carnal del curs de cuina a Casa Artero.

Ingredients:
- 1 llom de porc
- prunes desossades
- Oporto
- mantega
- nata líquida
- sal i pebre
- una cullerada petita de melmelada de fruits vermells


Posar a marinar les prunes amb l'Oporto.
Tallar el llom a talls gruixuts, salpebrar i fregit en la mantega.
Afegir l'Oporto i quan hagi reduït les prunes i la nata líquida, deixar espessir una mica i afegir la melmelada. Deixar un segons més al foc i servir.

6 comentaris:

MaryLou ha dit...

Boníssim!!! ja la tinc en pendents!!
Una abraçada

Francesc ha dit...

M'agrada molt l'agredolç. Aquest el faria si no fóra que a l'Oreto no li agrada massa. Però la pinta que fa és boníssima. Besades

Ruben ha dit...

Laralaaa... avui he comprat un llom de porc... liriliii... ja et pots imaginar quin final li espera!

La cuina vermella ha dit...

Dolç i salat, ideal per un àpat d'amics! gràcies per compartir recepta. Molts petons.

Margarida ha dit...

Jo també he comprat avui unes llamineres de porc que ja sé com prepararé!
És una recepta molt senzilla i ha de ser ben bona!
Una abraçada

Fem un mos ha dit...

Aquet llom agredolç te molt bona pinta, gracies per compartir les receptes
Petons

Segueixen aquest bloc