*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 27 de febrer del 2012

Galetes Holandesa i Cafès El Magnífico


Ara que treballo a prop, gaudeixo gairebé cada dia del bon cafè de Cafès El Magnífico, bé del cafè i de la professionalitat i simpatia de la gent que hi treballa.
Al Salvador Sans el varem conèixer el grup de blocaires gastronòmics que varem poder gaudir i aprendre sobre cafès a la trobada del Cafè Central ara ja fa un temps, les cròniques aquí.
 
Té unes 25 varietats de cafès, més unes quatre de descafeïnats. Al catàleg es poden veure des de la finca on s’ha conreat a les característiques de cata de cadascun. També venen altres complements per a acompanyar un  bon cafè, xocolata, mel, galetes...
 La Jo, de la holandesa de Galetes Holandesa, la vaig conèixer primer a la xarxa gràcies a la crònica de Un cocinillas online. Un dia vaig tenir l’agradable sorpresa de conèixer-la a Cafès El Magnífico on havia a anat a dur una mostra de les seves galetes. Les varem poder tastar amb un bon cafè i ens hi varem enamorar de cop. Quina parella, un bon cafè i una galeta Holandesa! Quan aneu a comprar-hi cafè no us oblideu del paquet de galetes.

Al davant mateix de Cafès El Magnífico hi ha l’altra botiga de la mateixa empresa, Sans&Sans, on es poden trobar una extensa varietat de té i infusions. El seu catàleg, igual que els de cafès, mostra l’origen de cadascun, les notes del tast i el temps recomanat d’infusió. N’hi uns 300, no us dic més!
Una altra bona combinació, un té amb una galeta.

Aquestes galetes són típiques a Holanda. Dues galetes de mantega amb un capa de caramel al mig, un caramel fet amb mantega i gens empallegós. A la xarxa se’n poden trobar forces receptes, però no tantes del farcit.

La Holandesa acostuma a anar per les fires i allí es poden degustar acabades de fer, l’Starbase ens ho explica en aquesta crònica. Jo ja tenia ganes de provar-les així, acabades de fer, i per fi ho vaig poder fer.

La Holandesa va desembarcar a Cafès el Magnífico un dissabte i va estar fent les galetes davant dels que entraven a comprar cafè o a fer-ne un tast. Quin èxit!

També en vaig poder fer-me’n una jo, fins i tot el personal de Cafès El Magnífico se’n varen poder fer...  Ho podeu veure a les fotografies!

3 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

Carai, Sara Maria, quina sort treballar a prop de El Magnífico...! Bona crònica. Petonet!

Miquel ha dit...

molt bona cronica i una parella magnifica galetes i cafè,un èxit
peto

Fem un mos ha dit...

Molt bona opció per un bon esmorzar
Petons

Segueixen aquest bloc