*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimarts, 6 de març del 2012

Arròs de capipota amb gambes


La recepta la vaig veure a la revista Cuina, podeu veure-la aquí. L’altre dia vaig comprar capipota i tot pensant com fer-la vaig recordar-la. Vaig obrir la nevera, i el congelador (on hi tenia unes gambes pelades i congelades) i em vaig fer aquest deliciós arròs. Les quantitats no les tinc, el vaig fer amb el que tenia, però podeu fer servir la recepta original per guiar-vos.

Ingredients:
- una ceba grossa
- un porro
- una fulla de llorer
- una cabeça d’alls
- cansalada fumada
- capipota cuit
- arròs bomba
- un bitxo
- gambes pelades
- una cullerada de cafè de pasta de tomàquet sec

Picar la ceba i el porro ben petits i posar-los a sofregir a la paella, amb el bitxo, els alls picats i el llorer. Quan estigui la ceba daurada afegir-hi la pasta de tomàquet. Deixar-ho sofregir i rectificar de sal.

Tallar la cansalada a daus petits i afegir-la al sofregit.
Tallar el capipota a daus i afegir-lo al sofregit.
Enretirar la fulla de llorer i el bitxo.
Cobrir-ho d’aigua i quan bulli afegir-hi l’arròs. Deixar-ho coure uns 15 minuts (mirar el temps que marca l’arròs) i quan manquin dos minuts per apagar-lo afegir-hi les gambes.
Acabar-ho i coure els dos minuts que manquen i llestos. Bon profit!

1 comentari:

Cuinagenerosa ha dit...

tenies tota lar raó, sara maria, aquest arròs m'ha agradat molt, per l'arròs i pel mar i muntanya, molt bo.

Segueixen aquest bloc