*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 14 de juny del 2018

Born Street Food 2018: un tast dels millors cuiners i botiguers

Avui no sóc jo o la Cristina que fem l'entrada, la fa en Maiol.

Showcookings, plats preparats al moment per degustar i música amb DJ. Del divendres 15 al diumenge 17 de juny a la Plaça Pla de Palau torna una nova edició del Born Street Food.

Alguns hem tingut el privilegi de conèixer d'antuvi els productes frescos, graelles, cassoles, etc., i quins són els millors xefs del Born que sortiran al carrer amb la gastronomia més autèntica del barri.

Na Sara-Maria Aixàs, com que no podia anar a la presentació d'aquest esdeveniment per al sector especialitzat, tant bloggers com premsa gastronòmica, m'ha ofert que hi anés jo, i aquesta és la meva crònica per al seu blog.

Aquí alguna de les tapes que es podran degustar:

Tapeo” amb Daniel Rueda (Montcada, 29)
Costella de porc amb mel. 70h de maceració.
Al·lucinant. Es desfà a la boca.

Sagardi” (Argenteria, 62)
"Piquillos", "chuletón" (rubia gallega) i sal marina gruixuda amb una mica d'all.
Els carnívors no podreu evitar aquesta temptació.

Bodega Vidrios y Cristales” (Passeig d'Isabell II, 6)
"Papas aliñás" amb arengada.
Qui ho diria, oi? Un peix sempre tractat de pobrissó esdevé exquisit, així.

El Chigre” (Sombreres, 7)
Brioix amb xai xaldu d'Astúries i salsa tandori.
Genial. Suau. En vull un altre.
Ens han servit també sidra Sopoña.




En resum, el Born Street Food és un projecte gastronòmic de l'associació Barcelona Born Gourmet, que organitza enguany aquest tast popular de la gastronomia del Born per cinquè any consecutiu, impulsat pel col·lectiu de restauradors i botiguers d'aquest barri històric de la Ciutat Comtal.


No us ho perdeu. Val la pena.


Maiol Sanaüja

Segueixen aquest bloc