*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 3 d’agost del 2018

Arròs bullit amb ou dur i julivert

M'agrada molt l'arròs, i especialment el "blanc", el bullit sense més, i en totes les coccions, més al punt o passat. Aquesta recepta la vaig veure al Facebook del supermercats Disgor i l'he modificat una mica afegint-hi els dos alls.

Ingredients:
- 8 cullerades soperes d'arròs
- 1 litre d'aigua
- 2 alls tallats petits
- 1 cullerada sopera de mantega
- Sal
- Julivert fresc tallat molt petit
- 2 ous 

Posar a bullir els 2 ous. Després tallar-los molt petits.
Tallar el julivert molt petit.

Posar l'aigua en una cassola i fer-la bullir amb els alls, quan estigui bullint, tirar-hi l'arròs, la mantega i la sal. 
Després de 5 minuts afegir els ous i el julivert fer-ho bullir 5 minuts més i llest per servir.

Segueixen aquest bloc