*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 29 d’agost del 2018

Galets amb formatge Cheddar de Molí de Ger


--> Aquest estiu varem passar per Ger, a la Cerdanya, a conèixer de primera mà la formatgeria Molí de Ger de la que fa temps compro els seus formatges. De generació en generació ha anat passant la tasca de ramaders, i ara centrada en vaques frisones en la gran majoria, ha passat a crear la formatgeria.
Amb les explicacions del Pere varem poder visitar les instal·lacions de la formatgeria, per després passar a la botiga on, després d'un magnífic tast, comprarem formatges i sobrassada!
Si, sobrassada: juntament amb en Xesc Reina (Can Company) han creat una sobrassada amb formatge blau que està impressionant.

Si no podeu anar fins a Ger, passeu per la formatgeria 12 Graus de Barcelona, on el Pere, juntament amb el Marc, us atendran de meravella, i no sols podreu comprar els formatges del Molí de Ger, si no també d'altres que els hi agraden a ells.

Ingredients:
- 1 litre de llet fresca sencera
- 500 gr de pasta de galets
- Cheddar de Molí de Ger
- sal i pebre

Posar a bullir la llet, quan bulli afegir-hi la pasta (jo l'he deixat menys temps del que marca el paquet, per què m'agrada molt al dente i per que continuarà la cocció). Salpebrem al gust tenit en compte que després hi afegirem el formatge.
Retirem del foc i hi afegim el formatge Cheddar ratllat, no us sé dir quant formatge hi he posat, he anat ratllant i afegint fins que m'ha agradat la consistència.

S'hauria pogut espolsejar amb alguna herba aromàtica fresca al gust, però no en tenia de fresca.

La recepta la vaig trobar al perfil Buzzfeedtasty d'Instagram.

Segueixen aquest bloc