*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dissabte, 11 d’agost del 2007

Pollastre a la coca-cola

M’ha fet gràcia aquesta recepta trobada navegant per internet, ha de ser bona, ja us ho diré quan la faci, m’agraden els agredolços.

Ingredients:
- 4 quarts de pollastre (millor cuixes)
- 1 litre de coca-cola light
- 1 sobre de sopa Knorr de ceba (pot ser una altre marca)

Escalfem el forn.
Es barreja la coca-cola amb la sopa deshidratada.

Es posa el pollastre en una safata que pugui anar la forn (millor plana per tal que es reparteixi millor el líquid i pugui evaporar més), amb la part de més pell a sota i li afegim la barreja de coca-cola, sense que cobreixi massa. Ho posem al forn.
Quan veiem que és a mitja cocció donem la volta als quarts de pollastre per tal que s’acabi de fer la pell.
El temps és el que s’acostuma per altres tipus de pollastre al forn.

Així de senzill, , sense sal ni pebre, és agredolç, es pot acompanyar amb una guarnició d’arròs bullit.

1 comentari:

Sara Maria ha dit...

Es bona, curisosa, però no dolenta

Segueixen aquest bloc