*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dissabte, 21 de març del 2020

Pastís de formatge i xocolata

 Segueixo a facebook la pàgina de Cocina familiar con Javier Romero, penja consells i receptes interessants. Vaig veure la recepta de pastís de formatge de la vinya, em va agradar per la seva cremositat i per que era molt fàcil de fer.
No sóc de dolços, però aquests dies de confinament, em ve de gust un poc de dolç i vaig pensar a fer-la. Això si, reduïnt el sucre i, com sempre m'han agradat els pastissos de formatge amb xocolata, afegir-hi xocolata, però no a tot el pastís, si no fer mig i mig.
Tenia tots els ingredients, menys la xocolata (no hi vaig pensar), però tenia Colacao Noir (boníssim) i és el que vaig fer servir.

Ingredients:
- 500 gr de formatge Mascarpone
- 250 ml de nata líquida
- 145 gr de sucre
- 4 ous no massa grans
- 1 cullera sopera de farina

Escalfar el forn a 210ºC a dalt i a baix.

Afegir els ous al formatge d'un en un fins que estiguin integrats.
A continuació el sucre, seguit de la farina i, finalment, la farina.
Jo ho vaig barrejar tot amb el braç elèctric.

Dividir en dos, i en una de les parts afegir dues cullerades de postres de Colacao Noir.

Forrar un motlle amb un paper de forn humit, el fet que sigui humit permet adaptar-lo millor al motlle.
Jo vaig posar primer la capa sense xocolata i després, a sobre la part amb xocolata.

Enfornar 45 minuts, i després, 6 hores a la nevera.


2 comentaris:

bet carbonell ha dit...

Segur que la dualitat d'aquest pastís en pot ajudar a passar més bé l'estona. Ànims

SaraMaria ha dit...

Sempre m'ha agradat la barreja de xocolata i formatge... Dec ser rara... I si, ha estat un bon berenar aquest dies!!

Segueixen aquest bloc