*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 9 de novembre del 2009

Amanida de pollastre i pinya

Tinc el costum de fer el brou amb ales de pollastre, però tenia un pit de pollastre avorrit a la nevera i li vaig posar. El vaig aprofitar per fer aquesta amanida.

Ingredients:
- un pit de pollastre
- una llauna de pinya al natural petita
- una ceba
- dues cullerades grans de maionesa
- dues cullerades petites de curry


El pit el vaig fer coure dins el brou, crec que és la millor manera per fer aquesta amanida per què a la planxa o fregit queda massa ressec. Tallar-lo a daus petits i posar en un bol.
Tallar els tres talls de pinya que hi ha en la llauna a talls petits i afegir amb el pollastre. Reservar-ne el suc.
Picar ben fina la ceba i afegir-la a la barreja anterior.

En un altre bol barrejar la maionesa, el curry i afegir el suc de la pinya tot aconseguint una salsa clara.

Amanir la barreja de pollastre, pinya i ceba amb aquesta salsa.
Servir freda.

11 comentaris:

Chis ha dit...

boooona!
Jo la faig semblant però en lloc de mahonesa hi pos iogurt (per allò de la dieta...) i trossets de poma (per allò del cruixent... )
bona amanida sí senyora!

Striper ha dit...

Es una combinacio, que m'agrada molt.

xaro ha dit...

M'agrada molt aquesta combinació!!!

Ptnts

Vanesuky ha dit...

Quina delicia d'amanida!!Molt tropical i boníssima!!

Petonets maca,

Vanesuky.

Fem un mos ha dit...

Una amanida molt refrescant i gustosa
Petons

Glòria ha dit...

I si és per a un sopar ràpid, fins i tot pot ser plat únic o carmanyola per a la feina!. Gràcies per la idea!.

Mai ha dit...

molt bona Sara Maria, jo al brou no tinc costum de posar-hi les ales doncs la pell no m´agrada perquè deix massa greixet , però si aptofito sempre el bullit, com tu per fer-ne una amanida, o el poso en bossetes i en faig croquetes o uns llibrets d´albergínia boníssims, però sigui el que sigui el principal és no llençar res que sigui bo , i l´amanida em sembla ideal, petons

Joana ha dit...

Molt bona, si molt refrescant

petons

Cuinetes-Carme ha dit...

Molt bona aquesta amanida i força refrescant.
salut,

Fem un mos ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Massitet ha dit...

Hola, hola!
Amb la dieta que estic fent amb els menjasa, fem una variant amb mango que no està gens malament!!

Aquesta amb pinya me l'apunto...

Segueixen aquest bloc