*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 19 de gener del 2012

Ales de pollastre a la mostassa

M'agraden molt les ales de pollastre, si hagués d’escollir una part del pollastre sens dubte serien les ales (amb punta inclosa!). Aquestes les vaig fer l’altre dia en un dit i fet, tenia pressa i les vaig fer al microones. Com que hi vaig posar mostassa no els hi vaig posar gens de sal, la veritat no la necessitàven. 

 Ingredients: 
- sis ales de pollastre 
- tres cullerades soperes de crème fraîche 
- dues cullerades de postres de mostassa de Dijon 

En un bol que pugui anar al microones barregem la crème i la mostassa.

 Netegem les ales, tot cremant-les a la flama. Les tallem per parts i les posem en el bol. Barregem per tal que totes les ales quedin mullades amb la crema. Tapem amb paper film i ho posem al microones deu minuts.
Ho treiem i ho tornem a barrejar.
Ho posem un altre cop al microones cinc minuts. A menjar!

Si es volen torrar una mica es poden posar al grill del microones o del forn una estona.
Si no teniu crème fraïche ho podeu fer amb iogurt grec.

7 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

Mmmm... les ales! També és la meva part preferida del pollastre, així ben rossetes! I amb la mostassa, la fas sana i sense sal! Petons

Miquel ha dit...

tienen que estar buenas tambien con esta salsa que le da un sabor diferente y bueno al pollo

Fem un mos ha dit...

Les ales estan bones de totes les maneres.
Petons

No tot són postres ha dit...

Si no és amb ales ho faré amb cuixete. La mostassa amb el pollastre m'encanta!

PTNTS
Dolça

Francesc ha dit...

A mi també m'agraden molt les aletes i les cuixetes de pollastre. Aquesta recepta l'he de fer, segur!!! Quina bona pinta i què fàcils de fer!!!! Me l'apunte!! Besades

SUSANNA ha dit...

Hola Sara Maria, guapa tu

En primer lloc et desitjo un BON ANY

ets de les meves a mi també es lapart que més m´agrada

em permís anoto la teva proposta tant bona
mil petonets Susanna

Sara Maria ha dit...

Ja veig que la part de les ales té èxit, :). Bon any Susanna!

Segueixen aquest bloc