*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 22 de juny del 2020

Tarta de formatge de Nandu Jubany

Nandu Jubany és un dels cuiners que, durant el confinament, ha fet vídeos amb receptes. Cap de les receptes no té pèrdua, però aquesta és molt llaminera. La vaig fer pel primer dia de trobada familiar després de dos mesos i mig de confinament, i va agradar a tothom. Jo la vaig fer amb la meitat dels ingredients, per que el meu motlle no era tan alt com el del Nandu.

Aqui podeu veure el vídeo del Nandu:


Ingredients:
- 500 gr de formatge tipus Philadelphia
- 15 gr de idiazabal
- 3,5 ous (en vaig batre un i en vaig posar la meitat)
- 200 gr de sucre
- 250 ml de nata líquida
- 12,5 gr de maizena


Escalfar el forn a 250ªC.

Forrar un motlle amb paper de forn, al vídeo podeu veure com ho fa en Nandu. En aquesta altre recepta, ho fan mullant el paper per que s'adapti bé al motlle, és una altre opció.

Barrejar tots el ingredients amb l'ajut d'un braç elèctric.
Posar la barreja dins el motlle.
Enfornar i baixar la temperatura a 220ºC.
Cada forn és un món, jo li vaig tenir 30 minuts.

Durant els vídeos, el fill del Nando dibuixa la recepta, aquí la recepta del pastís de formatge:












2 comentaris:

susana ha dit...

Que pinta más buenisima tiene, gracias por esta estupenda receta

Anònim ha dit...

A mi m’ha quedat perfecta . Gràcies!

Segueixen aquest bloc