
Ingredients:
- 600 gr. de bonítol
- 2 ous
- all i julivert
- pa remullat amb llet
- farina
- pebre i sal
- 1 gotet de conyac
- 2 cebes grosses
- 4 grans d'all
- 1 fulla de llorer
- 1 pebrot verd
- salsa de tomàquet
- 1 copa de vi blanc
- 2 patates mitjanes
- fumet
- oli d'oliva verge
En una cassola amb oli posar-hi els grans d'all aixafats, la fulla de llorer i la ceba picada. Deixar-ho sofregir.
Quan la ceba està daurada, afegir el pebrot verd picat i la salsa de tomàquet i deixeu-ho a foc suau.
Afegiu el vi blanc i deixe-ho reduïr. Poseu les patates tallades a trossos i el fumet. Deixeu-ho coure tot junt.
Mentrestant, poseu en un bol el bonítol picat, la sal, el pebre, l'all i el julivert picats, els ous, el pa remullat amb llet i el conyac. Remeneu-ho bé amb ajut d'una forquilla, o molt millor amb les mans.
Doneu forma a les mandonguilles i enfarineu-les, passeu-les una mica per la paella en oli abundant i ben calent.
Afegiu les mandonguilles a la cassola i deixeu-ho coure junt durant uns cinc minuts més.
5 comentaris:
Sara,
Molt bones, que dic?, boníssimes!.
Una abraçada
Les mandonguilles marines m'agraden igual o més que les càrniques. Aquestes tenen molt bona pinta i caurà una versió més d'hora que tard... :-)
Aquestes mandonguilles de bonítol han de ser molt gustoses. Crec que, si faig aquesta recepta, la faré com tu dius, amb tonyina. Salutacions
Aquestes mandonguilles de tonyina deurien de estar boníssimes
petons
Molt bones!
M'agrada molt el bonítol i aquestes mandonguilles segur que son molt bones! una altra apuntada als pendents!
Publica un comentari a l'entrada