
Ingredients:
- 4 làmines de pasta fresca rectangulars
- 100 gr. d'albergínia escalivada
- 100 gr. de tomàquets pelats
- 100 gr. de remolatxa cuita
- 200 gr. de llagostins
- 1 escalunya
- sal
- un manat porradell picat
- 2 rovells d'ou
- el suc de mitja llima
- 1 cullerada de mostassa antiga
- 200 gr. de brots d'enciam
- 300 ml d'oli d'oliva verge
-1 raig de vinagre de Mòdena
Poseu l'olla a bullir amb un pols de sal. Quan arrenqui el bull, tireu-hi les làmines de pasta i deixeu-les coure. Refredeu-les en aigua freda i poseu-les al damunt d'un paper assecant per treure'n tota l'aigua.
En la mateixa aigua de bullir la pasta, escaldeu els llagostins sense pelar. Un cop cuits, deixeu-los refredar i peleu-los. Piqueu-los petits.
Piqueu l'alberginia fina. Talleu els tomàquets a daus petits. Feu el mateix amb la remolatxa cuita.
Peleu l'escalunya i piqueu-la ben fina.
Per la maionesa de porradell:
en un bol, poseu-hi els rovells, el suc de mitja llima i un pols de sal. Barregeu-ho bé i aneu-hi afegint 200 ml d'oli, tot fent una maionesa. Un cop emulsionat, afegiu el porradell picat ben fi. Reserveu una mica de porradell per decorar el plat.
Barregeu l'albergínia, el tomàquet, la remolatxa, els llagostins, l'escalunya, un pols de sal, i la maionesa. Mescleu-ho bé.
Formeu els canelons i poseu-los al costat de l'enciam.
Feu una vinagreta amb oli d'oliva, el vinagre de Mòdena i la mostassa, i decoreu-los amb ella i una mica de porradell picat.
7 comentaris:
Cony quina pinta!!!!!
Enhorabona. Es nota que ets una artista de la cuina, no només pels ingredients sinó per l'acuradíssima presentació dels plats, digna d'un restaurant de categoria. Salutacions
Francesc, gràcies, però la presentació és obra d'en Pep Nogué... La fotografia és feta durant el curs que varem fer amb ell. Malgrat tot, penso fer-la semblant tant aviat com faci la recepta.
nyam nyam......ostres com m'ha agradat aquesta recepta...segur que la provo de fer...me l'apunto
Gràcies espingueta, i benvinguda.
Sara, el porradell és cebollino????
Gràcies
Si es cebollino. Si en comptes de maionesa de porradell vols fer-hi una holandesa de porradell i servir-los tebis tambe queda molt be
Publica un comentari a l'entrada