*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 28 d’agost del 2009

Quiche marinera

Del programa de Fernando Canales per a Localia TV.

Ingredients:
- pasta brisa
- 1,250 kg. de musclos
- 12 gambes
- 200 gr. de xampinyons
- 400 gr. de nata líquida
- 4 ous
- 100 gr. de mantega
- 300 gr. de vi blanc
- safrà mòlt
- sal
- oli d’oliva

Obrir els musclos al vapor durant 3 minuts, jo en vaig fer servir de congelats (igual que les gambes). Deixar refredar i tallar a talls. Reservar.

Netejar els xampinyons i tallar-los a làmines. Posar en una paella una mica de mantega i una gota d’oli i passar-hi els xampinyons amb una mica de sal.
Afegir el vi blanc i deixar reduir.

Pelar les gambes i tallar a trossos.

Estirar la massa brisa sobre un motlle rodó. Encendre el forn a uns 200ºC.

En un bol batre els ous. Afegir un polsim de safrà, una mica de sal i la nata de mica en mica.
Afegir-hi els xampinyons, musclos i gambes.
Corregir de sal i omplir el motlle amb la pasta brisa amb la barreja.

Posar al forn durant uns 25 minuts.
Treure del forn i deixar temperar abans de desemmotllar-lo.

3 comentaris:

Striper ha dit...

M'ha fet venir gana aixo que acabo de dinar.

Punt Petit ha dit...

mmmmmmmmmmmmm!!!
Quina bona pinta, ja el faré !!!!

Margarida ha dit...

Que bona! No la canviava pas per una de vegetariana o de pernil amb cansalada!

Segueixen aquest bloc