*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 12 de gener del 2007

Burritos TexMex

Els vaig provar a casa meva, fets per un amic mexicà. Desprès els he fet jo algun que altre cop i sempre han quedat genials. Això si, t’obliguen a estar a la cuina per poder-los servir acabats de fer calents, però val la pena!

Ingredients

- Tortitas
Pel guacamole
- Alvocat (aguacate)
- Tomàquet
- Ceba
- Cilandre picat
- Suc de llima o llimona

Pel farcit
- Ceba picada
- Llom de porc
- Vedella
- Cansalada fumada, Bacon
- Pollastre
- Pebrot
- Canyella o xile


Es tallen tots els ingredients del farcit en trossos petits. Es fregeix primer la ceba, seguit de la vedella, se li afegeix el pebrot, després el pollastre i el bacon, finalment el llom. Quan estigui ben cuit tot se li afegeix el picant triat, també se li pot posar pebres diversos.

Es prepara el guacamole aixafant l’alvocat amb una forquilla, se li afegeix la ceba ben picada i el tomàquet picat petit, el cilandre i el suc de la llima o la llimona. Per a evitar que s'oxidi i quedi marró hi podem deixar l'os dels alvocats a dins.

S’escalfen les tortitas en una paella, fins que s’inflen. Es pinten amb guacamole, se’ls hi posa farcit i s’enrotllen. Es serveixen tot seguit, calents.

Segueixen aquest bloc