*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 29 de gener del 2007

Mandonguilles orientals

Aquesta recepta l’he après i provat a una botiga del carrer del Pi (a la tenda Zwilling), son molt bones i gens grasses. Les que vaig provar eren fetes amb carn de porc però es poden fer amb vedella o pollastre. No tinc les quantitats, però no crec que sigui difícil fer-les sense saber-ho. Quan les hagi fet ja afegiré algun comentari de com m’han sortit les proporcions, feu el mateix!

Ingredients:
- Carn de porc, vedella o pollastre
- Gingebre fresc
- All
- Cebollí (cebollino en castellà, ciboulette en francès)
- Sal i pebre
- Ou
- Farina


Es pica la carn, l’all i el cebollí ben petit. Es ratlla el gingebre i s’hi afegeix. Es bat l’ou, i també s’hi afegeix, també la farina, la sal i el pebre.
Es barreja tot i es van formant bolets petites amb la barreja.

En una paella es fregeixen les mandonguilles. Es separen i es posen un una cassola al vapor durant uns vint minuts (entre deu i vint minuts).
Aquesta última cocció permet que deixin anar tota la grassa.

1 comentari:

Sara Maria ha dit...

Les he fet! He posat tres pits de pollastre, un all, un ou, una cullerada sopera rasa de farina de galeta, dues culleres petites de cebollí ratllat, i tres culleres petites de gingebre ratllat. Les he fet petites i servit en un gran bol al costat de quatre bols amb quatre salses diferents. Érem tres, però la ració era per unes quatre o cinc persones. Han quedat molt bones.

Segueixen aquest bloc