*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 13 d’abril del 2007

Tomàquets farcits de truita de patata i ceba

Recepta feta pel José Andrés al seu programa “vamos a cocinar”, surt molt bona i té molt d'èxit.

Ingredients:

- 8 tomàquets vermells i grans
- 6 ous
- 2 patates
- 1 ceba de figueres gran
- sal i pebre
- romani fresc
- 1 cabeça d’alls
- oli


Es prepara una truita amb quatre ous, les patates i la ceba, però sols es cou per un costat.
Es posa en un bol gran, se li posen els altrers dos ous i el pebre, es rectifica de sal, i es tritura amb el braç elèctric fins a aconseguir una massa fina.

Es talla la part de dalt dels tomàquets i es guarda per què el farem servir de « barret » després.
Es buiden de dins tot reservant el que en treiem.
S’omplen els tomàquets amb la barreja de truita de papates, s’hi posa per sobre una branqueta de romaní i es tapa amb el « barret » del tomàquet.

En una safata fonda s’hi posa mig dit d’oli, la cabeça d’alls partida per la mitat en sentit horitzontal, i el que hem anat treient de dins dels tomàquets. S’hi posen els tomàquets farcits.

Es posa al forn pre-calentat a 200ºC durant tres quarts d’hora o una hora.

1 comentari:

Imma ha dit...

jo aquesta recepta tb vaig veure quan la va fer al programa i em va agradar tant que a la setmana seguent ja la vaig fer....i em va encantar la veritat es que si queda molt bé......ahh felicitats pel blog...bones receptes i secilletes

Segueixen aquest bloc