*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 25 d’abril del 2008

Curs de cuina amb Mireia Carbó







Novament organitzat, un cop més, per la Gemma de la Cuina de casa, ens varem trobar dijous per assistir a un curs de cuina, o potser com diu La Cuina vermella a una classe magistral de viure.
A més d’aprendre varem riure amb la manera de dir les coses de la Mireia Carbó. El curs el varem fer la Club Social de Caprabo.
Podeu llegir les cròniques més complertes i veure més fotografies a La Cuina vermella.

També al Cafè de nit.

I a La Cuina de casa.

9 comentaris:

Striper ha dit...

Ostres quins plats, l'amanida aquesta amb soja i maduixes estava bona?

Joana ha dit...

Quan necessiti fer alguna cosa diferent ja sé on venir a trobar-ho

Ester ha dit...

Moltes gràcies pr la teva crònica i un plaer tornar a copmpartir amb tu una tarda de cuina
Ester

Glòria ha dit...

Sara Maria,

Em va agradar poder tornar a compartir la classe amb tots vosaltres. Que bé que poguessis fer aquestes fotos més en general. Des d'on estava jo era difícil poder veure-us.

Fins aviat

La cuina vermella ha dit...

Sara Maria, eixerida i generadora de bon rotllo i bon karma! Ais, esperàvem amb candeletes la classe de la Mireia per conèixer-la i per poder estar amb vosaltres! Gràcies per les fotos, i gràcies per enxampar-me rient amb tantes ganes (feia temps que no reia tantíssim, i encara no sé de què...).
Acabo de llegir a La cuina de casa que no podràs venir a la Boqueria, quina llàstima. Petons grossos!

enric ha dit...

Sara Maria: Una de les coses bones que va tenir el fet que no pogués venir a aquesta classe és que de ben segur vas tornar amb el Metro que havies de tornar, oi? :))

Un petó, guapíssima, i boníssimes les fotos.

Sara Maria ha dit...

Jjajaja... Enric, va ser un plaer compartir amb tu el tros de metro equivocat!

xaro ha dit...

Hola Sara Maria, molt bé les fotos i els bombons....s'em fa la boca aigua!!
Em va agradar molt poder assistir al curs de la Mireia amb tots vosaltres, m'ho vaig passar d'alló més bé, sou uns cracks!!!
Fins aviat

xaro ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Segueixen aquest bloc