*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 27 de maig del 2009

Caviar d’albergínies al comí i pebre vermell

Un altre dels purés del llibre Une petite faim. 280 mets salés & sucrés

Ingredients:
- 3 albergínies
- 1 cullerada de cafè rassa de pebre vermell en pols
- 1 cullerada de cafè rassa de comí en pols
- 1 cullerada de cafè de grans de comí
- 3 cullerades grans d’oli d’oliva verge
- flor de sal i pebre blanc

Escalfeu el forn a 150 ºC.

Poseu dels albergínies senceres dins una safata i enforneu-ho durant una hora, una hora i mitja, segons la mida; les albergínies estaran cuites quan siguin suaus i la pell arrugada.

Tallar les albergínies al llarg i retirar la polpa. Posar en un bol i barrejar-ho amb l’oli d’oliva i les espècies. Salpebrar i barrejar bé.

Es pot servir fred o calent.

Es poden substituir aquestes espècies per alls aixafats i llavors de sèsam torrats.

4 comentaris:

Striper ha dit...

El comi no em fa el pes.

la vella carmanyola ha dit...

mmmmm !! la meva mare ja fa temps feia una recepta com aquesta amb les auberguinies. M'enrecordo que o feia per acompanyar els peixos fumats, com anguila, el salmo, atun ...

Records

xaro ha dit...

Que bo que te que estar aquest puré!!!!!

La cuina vermella ha dit...

quina recepta més suggerent Sara Maria.!

Segueixen aquest bloc