*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 4 de maig del 2009

Polenta gratinada amb carbassó i tomàquet

He tret la idea d’aquest post de Directo al Paladar.

Ingredients:
- 100 gr. de polenta
- 20 gr. de mantega
- ½ litre d’aigua
- sal
- mig carbassó
- un tomàquet madur
- formatge emmental ratllat
- un rajolí d’oli d’oliva verge

Posar a bullir l’aigua amb una mica sal. Quan bull s’hi tira la polenta i la mantega. Es remena durant uns minuts i es retira del foc.
Posar la polenta al fons d’una safata i deixar refredar.

Pelar i tallar a daus el carbassó i el tomàquet.
Un cop s’hagi refredat la polenta, posar-hi a sobre el carbassó i el tomàquet, cobrir amb el formatge emmental ratllat tot tirant-li per sobre un rajolí d’oli.

Posar a gratinar i servir.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Avui no m'acaba de fer el pes, mes que res per desconeixer lo de la polenta.

Sara Maria ha dit...

És com una sèmola de blat de moro, però que es fa més espesa. A Itàlia els hi agrada molt, arreu en mengen.

La cuina vermella ha dit...

També la desconec la polenta, però la pinta que té és genial. Petons.

Marta Padenous ha dit...

Te molt bona pinta!!!
I si vols la foto te la passo, estàs en plena creació de piruletes!
Ptnts

deliciosa martha ha dit...

Desde que vaig estar a l'Argentina on vaig provar una polenta deliciosa, l'he intentat fer algunes vegades, però sempre em queda pastosa. Provaré aquesta recepta, a veure si hi ha més sort!

Segueixen aquest bloc