*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 30 d’abril del 2009

Puré a l'oli d'oliva amb pinyons i parmesà

Un altre dels purés del llibre Une petite faim. 280 mets salés & sucrés.

Ingredients:
- 1 kg. de patates tipus bintje
- 100 gr. de parmesà
- 60 gr. de pinyons
- 10 cl. d’oli d’oliva verge
- sal i pebre

Netejar les patates i, sense pelar, posar-les en una cassola amb aigua freda. Posar al foc i deixar bullir durant 30 minuts.

Ratllar el parmesà i reservar-lo.
En una paella antiadherent fer torrat els pinyons una mica sense deixar de donar-los-hi voltes per que es torrin de tots costats. Reservar.

Pelar les patates i aixafar-les amb una forquilla tot afegint-hi l’oli d’oliva a poc a poc. Salpebrar. Afegir el parmesà i, finalment els pinyons.
Servir calent.

Per acompanyar bé i gall d’indi.

5 comentaris:

Cuinetes ha dit...

Aquest puré ha de ser boníssim!! Suposo que quan dius pelar les pomes, et refereixes a les pomes de terra no? JEje! Les traduccions ens traeixen de vegades! Boníssima la recepta! Gràcies per compartir-la! Petons!!

Sara Maria ha dit...

Doncs si!!! Hhehehehe... Faig la traducció directa amb el llibre davant i no he canviat d'idioma en escriure.. Hhahahaa

Chis ha dit...

Nyaaaaaaam!!!!, mare meva que bo. Jo sóc puredepatatadicte! en totes les seves múltiples variants! Ho provaré!

Striper ha dit...

M'agraden els pures i aquest te que estar molt bo.

La cuina vermella ha dit...

Estimada que bona! m'apunto el llibre que ens menciones.

Segueixen aquest bloc