*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 24 d’octubre del 2008

Pastís de Poma



Aquest és el pastís que ens va fer en David Lienas al curs de l’altre dia, veieu el post aquí. L’endemà ja el feia i tots ens vàrem llepar els dits.

Ingredients:
- 1 pasta brisa fresca
- 4 ous
- 3 - 4 pomes Golden (1 kgr.)
- 100 gr. de sucre
- 125 de mantega fossa
- 50 gr. de farina


Estendre la massa sobre un motlle i reservar a la nevera.

Barrejar els ous, el sucre, la mantega i la farina amb el túrmix.
Tallar les pomes a daus petits i repartir-les a dins el motlle amb la pasta brisa. Tirar-hi per sobre la barreja d’ous, sucre i farina.

Posar al forn, escalfat a 180ºC durant uns 30 – 45 minuts.

9 comentaris:

Gemma ha dit...

Ei, la primera!
T'ha quedat genial, segur que va triomfar ;)
Jo encara el tinc pendent, però no trigaré gaire... era deliciós!

Glòria ha dit...

Nena, m'has passat al davant! Jo el faré el diumenge. Era tant bo!!!!

Fins aviat

Striper ha dit...

El fare m'agrada.

Cuinagenerosa ha dit...

sara, jo tinc el post escrit però encara no he fet el pastís, el farem demà amb la lara (la meva filla) i procuraré penjar-lo al bloc demà mateix. espero que em quedi tan bo com a tu.

No tot són postres ha dit...

em feu una enveja!!!! Si no fos que BCNA em queda massa lluny per venir a fer un taller de cuina...
Això si aneu penjant aquestes receptes i nosaltres seguirem penjant les nostres, humils i senzilles, i de tant en tant en copiarem alguna de les vostres, jejeje
PTNTS
Dolça

La cuina vermella ha dit...

En Lienas estarà content de tots vosaltres! sou un amor!

Francesc ha dit...

Quina pinta més bona! A veure si un dia d'aquestos m'hi pose i el faig. Salutacions

enric ha dit...

Fa una pinta extraordinària. I que senzill de fer!!! L'enhorabona.

Anna ha dit...

Hola! Veig que és la recepta que més s'ha repetit de la classe d'en Lienas. I és que per senzilla i bona s'endú el premi!

petons

Segueixen aquest bloc