*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 15 de novembre del 2007

Patates farcides a la Rioja

Ingredients:
- 8 ous de perdiu
- 30 gr. de daus de pernil
- 30 gr. de daus de xoriç dolç
- 100 gr. de ceba picada
- 100 gr. de pebrot vermell a daus
- 100 gr. de tomàquet a daus
- all picat
- oli d’oliva verge
- pebre vermella
- 8 patates d’uns 50 gr. cadascuna
Netejar la pell de les patates i embolicar-les amb paper d’alumini, posar-les al forn a 200ºC durant 25 minuts.
Obrir la part superior i buidar-les amb una cullera petita amb compte que no es trenquin. Reservar.

Fregir la ceba en una paella, abans que comenci a agafar color afegir-hi els daus de pernil i els daus de xoriç. Quan comencin a agafar color, afegir-hi el pebrot, deixar-ho coure.
Afegir l’all, i finalment el tomàquet. Posar al punt de sal i de pebre. Ha de quedar una massa espessa.

Posar aigua a bullir amb una mica de vinagre de vi blanc. Obrir el ous de perdiu i anar-los posant a l’aigua durant un minut i mig, fins que la clara sigui cuita i el rovell cru.

Farcir les patates amb la barreja de xoriç i coronar-les amb un ou poché.

Es poden servir acompanyades de carxofes tallades fines i fregides per que quedin cruixents.

2 comentaris:

Boston1955 ha dit...

Aixo ha d'estar bonisim, a l'Hiver ho fare o a la tardor.
Has probat el xoriço Pedragosa? fa poc que el han tret aixo hem va dir el meu xarcuter i es molt bo, vaja a mi m'agrada i es que no tots hem sentan be.
http://www.pedragosa.net/pedragosa.asp?idioma=01

Boston1955 ha dit...

Aixo ho fare quan fagi fresqueta. Ha d'estar ummmmm. Has probat el xoriço de la casa Pedragosa?, es molt bo fa poc que el elaboren, aixo em va dir el meu xarcuter, es que a mi segons quins no em sentan be.
http://www.pedragosa.net/pedragosa.asp?idioma=01

Segueixen aquest bloc