*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 14 de juliol del 2008

Aletes de pollastre al meu gust

En pocs dies, dues receptes d’aletes de pollastre, però es que m’agraden, que hi voleu fer…

Ingredients:
- sis ales de pollastre (amb la punta inclosa)
- una cabeça d’alls
- romaní
- pebre vermell dolç
- sal
- oli d’oliva verge


Passar pel foc i netejar bé les ales de pollastre. Partir-les.
Tallar els grans d’all a làmines gruixudes.

Posar les altes al fons d’una paella gran per que hi càpiguen totes sense amuntegar-se. Afegir-hi els alls, el romaní i salpebrar.
Cobrir amb oli. Posar al foc, el meus fluix possible, per que es vagin confitant amb el gust d’all.

Girar-les al cap d’una estona.

Quan els alls comencin a agafar color, pujar el foc ben alt per que la pell quedi cruixen, primer d’un costat i després de l’altre.

S’hi poden afegir les espècies i herbes que es vulgui.

5 comentaris:

Francesc ha dit...

El pollastre és la carn que més m'agrada. Aquests "pecadets" posen a prova el règim més estricte. Segur que són boníssimes. Salutacions.

Striper ha dit...

Al teu gust i també al meu.

La cuina vermella ha dit...

Ostres carinyo, que bones!!

Massitet ha dit...

Per l'amor de Déu, Sara Maria! Que no dono a l'abast de provar totes les coses tan bones que ens proposes!
Per cert, i si provo de fer-les amb sajolida? Redéu, més feina! aaaaarghhhhh!!!
;-)

Massitet

gina ha dit...

ohhhh, quin deliri, jo també les acostumo a fer així i......... no tinc paraules pq se'm fa la boca aigua.

Segueixen aquest bloc