
- un magret d’ànec
- 100 gr. de camagrocs
- 100 gr. de xampinyons
- 70 gr. d’olives negres de l’Aragó sense os
- una copa de conyac
- dues cebes tendres
- cinc o sis alls tendres
- una cullerada de postres de Bovril (brou concentrat)
- oli d’oliva verge
- sal i pebre
- una mica d’aigua
En una paella antiadherent (sense oli) coeu el magret d’ànec, ben salpebrat, pel costat de la pell. Quan comenci a estar cruixent tombeu-lo i feu-lo fregir per l’altre costat amb la grassa que ha anat deixant.
Retirar el magret i posar-lo en una safata al forn baix.
A la mateixa paella tirar-hi el conyac, amb l’ajut d’una espàtula rascar el fons per tal que quedi ben barrejat amb el conyac. Deixar reduir.
Afegir oli, i les cebes i els anys tallats ben petits. Deixar a foc molt suau per que confitin una mica.
Incorporar les olives negres. Remenar-ho una mica i afegir els bolets, donar unes voltes i seguidament afegir el Bovril i una mica d’aigua. Deixar confitar a foc ben baix.
Servir el magret a talls acompanyat dels bolets.
Es pot acompanyar de puré de patates o arròs.
5 comentaris:
Totes dues coses m'encanten uf quina pasada de plat.
T'ha quedat una recepta de xef! Quina pinta! Això ha d'estar per a llepar-se'n els dits! Menys mal que mirar pels blocs no engreixa! Salutacions
sara, això dels bolets (vigila el titular) amb olives negres m'ho apunto per provar-ho, sembla que ha d'estar molt bo.
ens veiem d'aquí a unes hores!
Gràcies Manel, ja l'he canviat... Pels que no ho veieu, en comptes de "bolet" havia posat "boletes"
mmmmm quina pinta!! ja te raó en Manel que sort que mirar blogs no engreixa.
Nosaltres l'em penjat al blog fet amb vinagre, es una altre de les mils alternatives que te el nagret i encara que sigui sol es tant i tant bóoooooo!!
Publica un comentari a l'entrada