*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 24 de maig del 2010

Magdalenes de tonyina

Ens les va ensenyar a fer la Mercè Rovira a Casa Artero del carrer del Call, que fan una demostració de cuina cada segons dimarts de mes. Són molt bones, sorprenents. Tinc algunes altres receptes d’aquell dia pendents, ja les aniré penjant.

Ingredients:
- 4 llaunes de 60 gr. de tonyina, escorregudes
- 50 gr. de tomàquet fregit
- 60 gr. de nata líquida
- 4 ous
- 100 gr de formatge ratllat
- sal i pebre
- herbes provençals
- 1 cullerada de postres de llevat Royal

Escalfar el forn a 220ºC.

Batre els ous i barrejar amb la resta d’ingredients, menys la tonyina, amb la batedora elèctrica.
Afegir-hi la tonyina esmicolada i barrejar amb una espàtula.

Engreixar uns motlles (van molt bé els spays que ha ara per això) i omplir-los amb la barreja.
Posar al forn uns 15 minuts (segons la mida del motlle que fem servir).

NOTA: es poden fer amb salmó fumat o sobrassada (d'aquesta una mica menys per què és molt grassa)

3 comentaris:

starbase ha dit...

Torna la madalena (darrerament hi havia molt cupcake) i a sobre en salat!! m'encanta.

Fem un mos ha dit...

Aquestes magdalenes si que m’agraden molt, i també amb salmó com dius, les provaré molt aviat.
Molts petons

GLÒRIA ÒRRIUS ha dit...

Bona tarda....

Quina pinta aquestes madalenes.....han de ser delicioses...provarè de fer-les, peró em pots dir aproximadament quantes madalenes surten amb les quantitats que poses??

Segueixen aquest bloc