*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimarts, 19 de març del 2013

Pa de cervesa

Aquest és potser el pa que més m'agrada (anem millorant), el faig sovint sols variant el productes afegits, algun cop flocs de civada i sègol, altres llavors de carbassa i gira-sol... O fins i tot una barreja que fan a l’Antiga Casa Torras especial per a panificadora amb llavors de lli, sèsam... M’encanta el gust suau de que li dona la Saaz Damm, sense estridències.

Ingredients:
- 1 ampolla de Saaz Damm
- 200 gr. de farina d’espelta integral
- 300 gr. de farina de força
- 100 gr. de flocs de civada i sègol
- 20-25 gr. de llevat sec (depèn del llevat)
- una cullerada sopera d'oli d'oliva verge

Posem la cervesa, les farines, els flocs, el llevat i l’oli d'oliva a la panificadora. Programem a pa esponjós (2 de la panificadora de la Lidl), 750 gr. i mig torrat o torrat.

Quan acabi de coure el pa el traiem i el deixem refredar sobre una reixeta.

Segueixen aquest bloc