*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dilluns, 13 de juny del 2011

Tickets

Tinc pendents algunes cròniques, Biocultura, Sagàs, Tickets i algun altre. Començo pel final, però bé, per algun lloc he de començar.

Tickets, l’Albert i en Ferran Adrià en son els creadors, amb unes tapes d’allò més originals i bones. Hi varem anar amb la Susanna i el Josep Àngel d’Olleta de verdures i en Roger de Cuinar amb compte.

El local és dissenyat com si d’una fira és tractes, d’entrada sembla una mica fosc però un cop asseguts a la taula tens força llum (això és una mania meva, m’agraden els llocs on m’hi puc veure, no em trobo bé als locals amb poca llum).
Curiositat, a la taula del costat teníem un matrimoni amb el fill, anglesos, feien deus dies havien estat al Noma, i ara venien del Can Roca i del Sant Pau... Jo de gran vull ser com ells!!! Jo i tots els de la taula!!!

Les tapes te els van servint amb un ordre, una darrera l’altre van fent gaudir als comensals de gustos, sensacions i textures. A voltes recordant gustos, altres descobrint-ne de nous.

Varem compartir les següents tapes:

Les olives de Ticket
Una explosió a la boca, tal com diuen Olletes, amb més gust d’oliva que les olives

Varietat de pescaíto frito amb pols d’algues gallegues
La primera impressió es la de un pa de gambes xinès, aquells que donen als restaurants xinesos de pica-pica... A la boca, pescaíto frito!

Miniairbaigs farcits de formatge Manxego
Una petita pasta de full que en mossegar-la omple la boca de manxego fos.

Mollete de papada
El mollete és un pa suau que amb un toc de gust a mostassa ve acompanyat per una papada fregida al punt

Ravioli líquid de formatge gadità Payoyo
L’exquisidesa i finesa d’aquest ravioli és indescriptible

Ventresca de tonyina amb ous de salmó, suc de piparra i pa aeri de poma verda
Exquisit, un tàrtar de tonyina que es realment superb

Patates confitades en oli d’oiva amb suc de costella de porc i pernil ibèric cuit
Cada cop més m’agraden més les patates confitades en retiment de les fregides, no cal dir que els suc de costella era per sucar-hi pa (hi varem sucar la patata), el pernil genial

Miniguatlles a la graella amb mel i menta
Mini, mini, és mengen sense escurar, quan te les serveixen olores la menta de cop

Núvol de flor de saüc amb crema de llimona i maduixetes del bosc
Segons el cambrer el dolç amb menys calories que podem trobar arreu, i realment lleuger i saborós, sorprenent i bonic

Patís tebi d’ametlles amb sorbet de mango
Un coulant d’ametlles especialment deliciós, el sorbet igualment deliciós

Roques de merenga seca de regalèssia amb trufa de xocolata blanca i fruita de la passió
Ni la regalèssia ni la fruita de la passió són especialment del meu gust, potser per això em va sorprendre gratament aquest plat

Un servei magnífic i acurat, que fa complicitat amb el client, acompanya l’àpat. Per veure varem prendre cerveses i coca-cola, el preu va ser de 37 euros per persona un preu completament assequible per un menjar de altíssima qualitat. Amb compte si demaneu vi, el compte puja força.

6 comentaris:

starbase ha dit...

Una llàstima que les circumstàncies no m'hagin acompanyat per anar-hi. Però bé, es de suposar que hi estaran molt de temps i ens en podrem escapolir de l'escomesa :D

Quines fotos, Sara-Maria. Quins colors! :)

La Taula d'en Bernat ha dit...

Déu ni do! Tots els plats fan una pinta increïble i sembla que vau sortir força contents. He llegit opinions molt controvertides sobre el Tickets. Al final ho haurem de provar!!! S'ha de reservar amb molta antel·lació?

Petons!
Anna

Sara Maria ha dit...

Si llàstima Starbase, ja veus que la relació qualitat preu si no prens vi és molt bona, segur que gaudeixes!!! Jo no descart'ho tornar-hi... ;-)
Anna, si, cal reservar crec que amb tres mesos... Anima't, val la pena!

Montse de Sants ha dit...

Uauuu! Enveja sana em dóna aquestes "delicatessen". És un tema que tinc pendent: gaudir del tapeo a Tickets! M'espantava una mica les llistes d'espera, però a la vista està que val la pena. Ah! i entre tu i jo ;-) m'ha fet molt contenta veure el meu blog a la llista dels teus prefes!! Moltíssimes gràcies Sara Maria!

Ruben ha dit...

Per la qualitat i innovació que serveixen, trobo que el preu és més que correcte.

Sara Maria ha dit...

Val a dir que no varem beure vi, ni demanar cap de les tapes amb ostres... Encareixen molt, i és "entendible"

Segueixen aquest bloc