*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimarts, 24 d’abril del 2012

Pollastre i carbassa al curri de coco

És una actualització d'una recepta que vaig penjar aquí. Va quedar d'allò més bona. 

Ingredients:
- dos pits de pollastre 
- una o dues cebes grans de figueres 
- mitja carbassa (de les allargades) 
- llet de coco 
- sal i pebre 
- curri, preferiblement picant 
- mantega 
- rajolí d'oli d'oliva verge

Tallar la ceba en juliana i fregir-la en una paella amb la mantega i un rajolí d'oli. Donar-hi unes voltes (a mi m'agrada una mica crua per que es noti) i afegir-hi la carbassa tallada a daus de la mateixa mida que tallarem els pits de pollastre. Deixar coure.

 Quan la carbassa comenci a estar cuita afegir el pit de pollastre tallat a daus (com he dit de la mateixa mida que els de carbassa).

Un cop el pollastre estigui cuit salpebrar i afegir el curri, remenar i afegir-hi la llet de coco. Deixar coure una estona i servir.

Es pot afegir a l'últim moment porradell picat per sobre.

5 comentaris:

Tapa't de tapes ha dit...

Bona idea, Sara Maria! Sempre faig pollastre amb curri, jo. Això de fer-ho amb carbassa m'ha agradat molt! I amb coco... nyam! Petons

jordi elsdivendresfavestendres ha dit...

Quina combinació!!

Et felicito!!

Et vull seguir i no se com fer-ho...no tinc facebock

Margarida ha dit...

Jo abans no sabia ni què era el curri, perquè sóm una mica sosos i no mengem coses picants, però m'ha sortit una filla a qui li encasnten les espècies i ara fins i tot li estic agafant gustet!!!
Aquest pollastre amb carbassa ha de ser deliciós!
Petons

Sara Maria ha dit...

Jordi, al final de la pagina del bloc hi ha l'opció de subscriure't!!! No cal tenir facebook!!!

Giordana Querceto ha dit...

Genial Como idea! Lo gare!

Segueixen aquest bloc