*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 21 de setembre del 2016

Puré de patates d'aprofitament

Quedava a la nevera una trista resta de puré de patates. I per acompanyar unes hamburgueses de pollastre el vaig tunejar. Les quantitats, als gust.


Ingredients:
- resta de puré de patates
- cogombres en vinagre
- ceba tendra
- tàperes

Senzillament vaig picar molt petits els cogombres, la ceba tendra i les tàperes, i les vaig barrejar amb la resta de puré de patates.

També li podria haver afegit un ou dur picat... Però no ho vaig fer.
Barrejar les restes de puré amb quelcom picat petit, poden ser altres restes que tinguem a la nevera, és una bona solució per aprofitar-les.

Segueixen aquest bloc