*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 16 de febrer del 2011

Una proposta de l'Starbase de Decuina

Com diu l'Starbase, malgrat no estar d'acord amb ell, amb Santi Santamaria, no per això no crec que no fos un gran cuiner i una pèrdua la seva mort. A Decuina ens fan una proposta d'homenatge que us transcric a continuació (la foto és del bloc del Santi):

Avui ha mort el gran cuiner Santi Santamaria, amb el que molts cops no hi estava d'acord en les seves vehements opinions. Però un grandíssim cuiner, en majúscules. GRANDÍSSIM CUINER.
I de propina, blogger gastronòmic.

Aquest dissabte em penso cuinar per a mi i la meva familia una recepta d'en Santi, com a particular homenatge. I després la penjaré al bloc, es clar.
Ja en vem fer una aquest nadal , dins de l'homenatge a cuiners als que admirem.

US ANIMO A TOTS A HOMENATJAR A SANTI SANTAMARIA CUINANT UNA DE LES SEVES RECEPTES AQUEST DISSABTE.

Tan li fa si teniu bloc o no, si sou molt bons cuiners o no feu ni un ou ferrat, no importa... us animo igual a que entre tots li fem aquest petit gest de record i agraiment. Un gest íntim fet amb el que més es va estimar -familia a part-: la cuina.

Va per tú, Santi.

4 comentaris:

Lídia ha dit...

una gran perdua

jo no hi soc aquest cap de setmana, estic de viatge i no puc unir-me a l'homentage....

No tot són postres ha dit...

Ara queda recordar-lo a través de la seva cuina, tal i com proposa l'Starbase!
PTNTS
Dolça

Com Gat i Gos ha dit...

Nosaltres també ens afegim a l'homenatge, Us hem fet un recull de receptes al nostre blog per facilitar la feina, Animeu-vos!!!

Jo mateixa ha dit...

Un gran cuiner i que va tenir prou "collons" per plantar cara a tot un Adrià.
Per fer això s'ha d'estar segur que la feina es fa ben feta.
I ell ho feia. Bona feina, i bona cuina.

Segueixen aquest bloc