*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

diumenge, 13 d’octubre del 2013

Mongetes saltejades amb bolets i cansalada

Així de senzill, tenia unes mongetes verdes mig cuites a la nevera. Mig cuites per què així se'm conserven millor i les puc acabar de coure segons el plat que vull fer. Al súper vaig veure uns rovellons que feien goig i en vaig comprar un grapat. Tenia una cansalada ibèrica boníssima... Calia aprofitar-ho.

Ingredients: 
- mongeta verda 
- un grapat de rovellons 
- un tall de cansalada 

Primer vaig tallar ben petita la cansalada i la vaig posar en un rajolí d'oli a la paella. Mentre vaig netejar amb un drap humit els bolets i també els vaig picar petits. Els vaig reservar.

Vaig tallar també ben petites les mongetes verdes, que ja tenia mig cuites a la nevera. Les vaig reservar.

Quan la cansalada començava a estar daurada hi vaig afegir els bolets. I quan aquests ja havien perdut una part de la seva aigua, hi vaig afegir les mongetes.

Unes voltes i llest!

Hi hagués pogut posar moltes més coses, herbes, pebre, ceba, all... Però així de senzill va quedar deliciós.

2 comentaris:

Eva ha dit...

Una bona manera per cuinar les mongetes fora de la tradicional verdura. Me l'apunto perquè en tinc el congelador ple de les que ha donat l'hort aquest estiu!

La Cuina de l'Olga ha dit...

Un luxe de bajoques!!!!
Bona setmana!
Olga

Segueixen aquest bloc