*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dijous, 16 d’abril del 2020

Pollastre amb coliandre

Aquesta recepta l'he tret del blog de Jaume Fàbrega, Bona Vida. En Jaume explica una mica d'història sobre el coriandre i a continuació dona una recepta, la recepta la fa amb llom de porc. Jo l'he fet amb el que tenia a casa, pollastre. Podeu veure la recepta original aquí.
I he fet servir la cassola catalana que em vaig auto-regalar pel meu confinat-aniversari, en podeu trobar informació al seu web, és una meravella.
Ingredients:
- 2 pits de pollastre
- 1/2 capa de vi negre
- 2 cullerades de coriandre
- sal i pebre
- llard

Tallar a daus els pits de pollastre (uns dos cm de costat).
En un bol posar el pollastre i marinar-lo amb el vi, el coriandre picat, sal i pebre.
Deixar-ho unes hores, o tota la nit, remenant-ho algun cop. Jo l'he deixat tota la nit.

Escórrer el pollastre, reservant el líquid del marinat.
Posar llard en una cassola, amb un rajolí d'oli i rossejar els daus de pollastre. Afegir el líquid de la marinada, i com que m'agrada el coriandre, n'hi he afegit una mica mes. Posar a foc baix, tapar i deixar reduir la salsa. En Jaume diu que, si es vol, es pot reduir la marinada abans.
Al final destapar una estona. Rectificar de sal si cal.

En Jaume recomana acompanyar-lo de burgul, patates, carxofes... Jo l'he acompanyat de mongetes tendres, amanides amb una mica del suc de la cocció del pollastre.
Cassola catalana


Segueixen aquest bloc