*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

divendres, 26 de gener del 2007

Licor de cireres

Ingredients:
- 1 quilo de cireres madures però fermes
- 400 gr. de sucre
- 2 ampolles de conyac
- 2 claus d’olor
- 2 pals de canyella

Es netegen les cireres i s'assequen. Es posen un pot que tanqui hermèticament, s'hi afegeix el sucre, els claus, la canyella i el licor.

Es deixa reposar durant quatre setmanes, com a mínim, en un lloc fosc. De tant en quant s'agita fins que el sucre es disolgui.

Un cop transcorregut el temps, es cola amb un colador de tela i s'embotella. Les cireres es poden guardar en un pot recobertes amb licor i consumir-se apart. Jo en vaig fer bombons de xocolata farcits amb les cireres.

En comptes de cireres es poden utilitzar mores, o la pell d'unes deu taronges, llimones... la fruita que s'utilitzi ha d'estar madura però ferma.
Si la fruita és massa madura pot fermentar, en obrir el pot ho notarem per que farà mala olor.

Segueixen aquest bloc