*

Aquest bloc va néixer un 4 de gener de 2007

Aquest és un blog no professional, amb això vull dir que parlo del que m’agrada. Si quelcom no m’agrada, no en parlo, i si sols m’agrada, potser tampoc.
Aquí, des de sempre, a part dels professionals que escriuen en mitjans de comunicació, hi ha hagut sempre el “boca a boca”. Aquest blog pretén (no sé si ho aconsegueix) això, ser el “boca a boca”. Un bon complement al que es publica en mitjans de comunicació. Com sempre ha estat a casa nostre.

dimecres, 23 d’abril del 2008

Pastis de carn picada

Ingredients:
- 500 gr. de vedella picada
- 1 ou dur
- 1 ou fresc batut
- 1pebrot escalibat
- 50 gr. d’olives picades, verdes o negres
- 1 llesca de pa remullada en llet
- sal i pebre

Picar l’ou dur, el pebrot i les olives, barrejar-los amb els altres ingredients formant una massa homogènia. Salpebrar.

Embolicar la massa en paper d’alumini (sempre amb la cara brillant cap a l’aliment), donant-li forma més o menys cilíndrica.
Introduir al forn que haurem escalfat a 200ºC durant uns 40 minuts.

Deixar refredar abans de treure el paper d’alumini.
Es serveix tallat a llesques rodones i a temperatura ambient.
Es conserva bé durant uns dies a la nevera.

2 comentaris:

Striper ha dit...

Sort que ja he sopat per que aixo te que estar bonisimmmm.

gina ha dit...

doncs té bona pinta.
jo ahir vaig fer una cosa semblant, espero que t'agradi.

Segueixen aquest bloc